מעורב הופס ליום חמישי: ייתכן שעוד היום יתבצע דיל של קאווי לינארד בלייקרס / מנחם לס

1. הספארס והלייקרס בשיחות חמות על לינארד

מקורות בספארס ובלייקרס זימזמו ל-ESPN שהיום (יום רביעי) שתי הקבוצות היו מעורבות בשיחות "רציניות ביותר"  על הבאתו של קאווי לינארד ללייקרס.

חשיבות השיחות האלה היא גדולה ביותר כי אם הלייקרס יצליחו בנסיונם להנחית את לינארד, אין שאלה שלברון ג'יימס יקפוץ על העגלה לפני שתספיק לומר 'KING'. לג'יימס נותר עוד יום אחד לצאת משנת חוזהו האחרונה בקליבלנד, אם כך יבחר, והספארס רוצה שהוא יבחר להיות שחקן חופשי ברגע שהסידור עם הספארס בקשר ללינארד ייחתם.

אתר החובבים של הסן אנטוניו /www.poundingtherock.com כותב שייתכן שכבר היום תפורסם על כך הודעה, כדי לתת זמן ללברון לסיים את ענייניו הוא.

אתר החובבים כותב שהספארס ניסתה הכל ליישר את ההדורים עם לינארד, אבל הצעה מהלייקרס שסן אנטוניו לא תוכל להתנגד לה עלולה לחתום את העסק עוד היום, וזה ממקורות ליגת ה-NBA.

*

הלייקרס משתמשים בטריידים של קיירי אירוינג, פול ג'ורג', ואייזיה תומאס כמודלים יחסיים לשוויו של קאווי לינארד, וזאת עמדתם.

מה שברור הוא שאם קאווי ולברון מגיעים ללייקרס, הלייקרס תצטרך לתת עבור קאווי בוכתא רצינית ביותר של שחקנים צעירים שהפכו לגרעין הקבוצה.

הלייקרס לא ממהרים להחתים את בחירת הדראפט ה-25 שלהם מו ווגנר לחוזה הרוקי שלו כי זה מאפשר להם להעביר את זכויות הדראפט שלהם לסן אנטוניו, כחלק מהדיל של קאווי.

החשיבות של לינארד ולברון ללייקרס היא גדולה כי מקורות ליגה הודיעו ש"ה-LIKELIHOOD שפול ג'ורג' יחתום עם הלייקרס הפכה להיות קטנה".

המחיר של הבאת לינארד יהיה גדול: הלייקרס יתבקשו לתת שניים מהשלושה – אינגראם, קייל קוזמה, וג'וש הארט, את ג'וליוס רנדל, ובחירת דראפט ראשונה בעתיד.

2. הארדן: כמובן שתמיד טוב לארח שחקנים כוכבים, אבל יוסטון לא צריכה כל עזרה!

 

ג'יימס הארדן הגיע לנשף ה-AWARD PRESENTATION לבוש כאילו הגיע מבית היוצר של גוצ'י, פייר גרדין, או כריסטיאן דיור.

לכמה הוא נראה כקריקטורה מהלכת על שתיים, ולאחרים הוא היה אוחז הלפיד של האזרח שמוחה נגד טראמפ, וגל השמרנות המתחיל לשטוף אותנו.

 

 

הוא העדיף להיעלם ממראה מאז ההפסד לגולדן סטייט, ונראה רק במקומות כמו מילאנו, פריז, ולונדון.

ביום ראשון הוא הופיע על משאית ענק של מכבי-אש למידל סקול 'אאודובון' באל.איי, ואז הוא הופיע בטקס חלוקת פרסי סוף העונה באאוטפיט המוזר שלו כי הוא הפך – אחרי ראסל ווסטברוק – ל'איש האופנה' השני של הליגה.

הארדן לא אוהב להתראיין. הוא ביישן ידוע. אבל הערב הוא החליט לדבר. הוא העדיף להתחיל מההתחלה.

"נבחרתי שלישי בדראפט של 2009 והייתי בטוח שאהיה סטרטר כבר מההתחלה. WRONG! הפכתי לשחקן ספסל לראשונה בחיי. הייתי צריך ללמוד לא לעלות בקריאה הראשונה. זה לא היה קל כלל וכלל ולא אהבתי זאת כלל וכלל".

"זה פגע בי כבר מהרגע הראשון והעמיד אותי כאילו במקומי".

משך 3 עונות הארדן שימש כשחקן ששי העולה מהספסל בתאנדר. הוא זכה בתואר 'השחקן הששי' של 2012, אבל שחקני החמישייה קווין דוראנט וראסל ווסטברוק נבחרו לחמישייה של האול-סטאר. שלושתם הגיעו עד משחקי האליפות נגד מיאמי שהם הפסידו 4-1.

חמישה חודשים אח"כ הארדן מצא את עצמו ביוסטון כי התאנדר סירבו לתת לו MAX EXTENSION לחוזה הרוקי שלו. במשחקו הראשון ביוסטון הוא קלע 37. במשחקן השני? 45. ב-2013 הוא ניבחר לאול-סטאר הראשון שלו מ-6 רצופים.

"זה לא היה קל. משחקן ספסל שהתאנדר לא הסכימה להאריך את חוזהו ושלחה אותו בטרייד להיות המנהיג של פרנצ'ייז הוא לא דבר שאתה לומד מיד. זה לקח לי שנה, ועוד שנה, ועוד שנה, ואני עדיין לומד. סוף-סוף בשנתיים האחרונות הרגשתי בטוח וראוי להנהיג קבוצה, והיו אלה השנתיים המהנות ביותר שלי כשחקן, וזה בוודאי היה ברור ממשחקי".

הרוקטס ניצחו שיא קבוצתי של 65 משחקים, והארדן שיחק כה טוב (כולל מלך הסלים עם 30.4 נק') שכריס פול סלל – בכוח ממש – את גדרכו מהקליפרס להצטרף להארדן. מיד התעופפו שאלות כיצד שני איגוסנטרים שחייבים את הכדור יסתדרו ביניהם, והנה הם הסתדרו מצויין, תודה. להארדן גם הגיע  ה-MVP של עונת 2016-17 אבל ראסל ווסטברוק זכה בתואר בגלל הטריפל-דאבל שלו. הארדן לא התבייש להזכיר עובדה זאת שהנה הוא עם תואר 'מלך הסלים' וקבוצתו עם בוכטה של ניצחונות מול הת'אנדר, וה-MVP לא ניתן לו.
הוא אמר:

I felt like last year I should have won as well,” Harden said. “I didn't see a difference between last year and this year.”

מה שקרה בפלייאוף העונה כולנו זוכרים, כולל החמצת 27 נסיונות רצופים לשלוש. הארדן דיבר על הכל, וכמובן דיבר על פציעתו של כריס פול שהיתה קריטית מדי מכדי להתגבר עליה.

הדעה שהפרסים ניתנים מאוחר מדי מוכחת כצודקת בעיקר במקרהו של הארדן. בסיום העונה הוא היה השחקן היחיד שבכלל הוזכר ל-MVP. אבל הפלייאוף הוא עונה כאילו נוספת, ואז באו 27 ההחמצות והפציעה של פול, ואנשים כבר שכחו את הדומיננטיות הנפלאה של הארדן משך העונה הרגילה.

 

הארדן עם אמו: 
מה יהיה הקיץ? האם לברון יגיע? פול ג'ורג'? קאווי לינארד?
"כולם שחקנים נהדרים, אבל HOUSTON DOESN'T NEED HELP!", הוא אמר. 

“We were a half away from the Finals,” he said. “I don’t think there’s a piece that we need to bring in or take away. We’re great with what we have, from top to bottom. From the front office to the coaching staff to the players. Our main focus is getting better and getting healthier and do what we do. Chris, P.J. [Tucker], Luc [Mbah a Moute]—this was their first year and look where we got to. Imagine a little bit more time together. It could get pretty scary.”

הנאום במלואו:

 

3. מה דעתי על הטרייד?

לדעתי וושינגטון עשתה טוב.

אוסטין ריברס הוא שחקן טוב מאד שבגלל אביו הוא נחשב רק לבינוני-פלוס עד טוב.

למה?

כי אני – פסיכולוג לספורט בשעות הפנאי כהובי – יודע שאוסטין הגביל את עצמו ולא התפרע כפי שהוא מסוגל בגלל אביו, ואביו הגבילו באחריות שנתן לו כדי שלא יחשדו בביאס לבן. בקיצור, גם האב וגם הבן עצרו בעצמם מלהתפרע, ולדעתי אוסטין ריברס הוא מסוג השחקנים שיכול לקבור 30, ו-40, ו-50 נקודות למשחק. יש לו את מה שלדווין בוקר יש, ולדעתי עתה, בוושינגטון, ללא המושכות של האב, הוא יפרוץ שחקים.

לפחות עתה הויזרדס לא תצטרך לסמוך על טריי בורק או טיי לאוסון.  אני רואה את ג'ון וול, בראדלי ביל, אוסטין ריברס, פורטר, ומוריס כחמישייה יותר טובה מהחמישייה של העונה שעברה.

אוסטין הוא שחקן-שחקן המסוגל לשלוט בכדור, להיכנס, למסור, לקבור את השלשה, ולהגן. והם נפטרים מגורטט שהחיץ בינו לבין ג'ן וול הגיע לממדים אסורים. כמובן שהויזרדס תצטרך למצוא איזה גופה לריבאונדים, אבל במשחק של היום אחד בגובה של 2.00 מ' עד 2.07 מ' נראה לי מספיק כי אין לו עסק עם שחקני פוסט, מלבד אולי ג'ואל אמביד.

גם לקליפרס הדיל נראה הגיוני. עם בחירת שי גילג'אוס-אלכסנדר וג'רום רובינסון היו להם 5 גארדים (מילוס ת'יאודוסיץ', פטריק בברלי, וריברס. אפילו אם דיאדרה ג'ורדן נשאר, זה יותר מדי גארדים, וללא ריברס הם נישלו שחשן שהמאמן הואשם שוב ושוב שהוא נותן לו דקות שלא מגיעות לו. עכשיו הבעייה הזאת ירדה, ואם דיאדרה ג'ורדן נשאר תהיה להם בעייה של עשירים.

אבל לדעתי הטרייד הזה היה רק צעד ראשון של ג'רי ווסט. הוא רוקם תכנית שרק כשתסתיים בסוף עונת הטריידים נוכל לנחש את טיבה.

 

4. אוהד לייקרס שהוא חולה פול ג'ורג' השכיר 40 שלטים לשכנע אותו שזה מקומו

מה שאני לא מבין זה מה ההשפעה של השלטים על PG כשהוא נמצא עם האשה והילדים באוקלהומה סיטי, ואתמול שלחו צילומים מבילוי בפארק המים המפורסם של העיר.

 

 

5. הלייקרס לא בטוחים בקשר לרנדל, אז בינתיים הם עשו ממנו לפחות שחקן חופשי מוגבל

 

*

מה שהם עשו היה TO EXTEND A QUALIFYING OFFER לרנדל בסכום 5.6 מיליון, ועם ה-QUALIFYING OFFER הם הבטיחו שיש להם את הזכויות לפאור-פורוורד הזה שיהיה שחקן חופשי מוגבל בשבת הזאת, ב-9:01 בערב זמן פסיפי.

הווה אומר? הווה אומר שאם רנדל חותם OFFER SHEET עם איזו שהיא קבוצה (דבר שהוא יכול לעשות מה-8 ליולי) ללייקרס יש 48 שעות להשוות את ההצעה שהוצעה לו (סוכנו, אגב, יכול להתחיל משאי מתן כבר ב-1 ליולי).

רנדל ייחשב ל-12.5 מיליון (קצת פחות מזה) נגד סף המשכורת של הלייקרס.

הלייקרס יצטרכו את ה-12.5 מיליון האלה אם הם מתכוננים להחתים שני כוכבי-על. כפי שהמצב עומד עתה הלייקרס יצטרכו לוותר על זכותם על רנדל, ואז לפרוס את סכום הכסף שהם חייבים ללואל דנג (כמובן שיצטרכו להשיג את הסכמתו) לחמש שנים כדי להחתים שני שחקנים על חוזי מקס.

6. שולחן עגול מעניין מאד סביב 'ההחלטה' של לברון

7. האם הניקס פגעו בול עם בחירת קווין נוקס?

 

אני פונה ישירות לאחד מאוהדי הניקס המובילים באתר (אני מקווה שהוא נשאר אוהד אחרי כל מה שקרה) דובי שלנו: דובי, פייר, מתי היתה הפעם האחרונה בה הניקס פגעו פגיעה ישירה ישר בלב הדראפט עם בחירה שאפילו MAKDOOM SHAKIAH    – החבר הפקיסטני שלי שנוהג מונית במנהטן ופעם בנסיעה אחת דברתי על כל תולדות הניקס מפול אריזין ועד כרמלו אנטוני – לא ייבוש בה?

אני יכול לעזור כי עם כל הכבוד, אני יכול ללמד את מקדום דבר או שניים בקשר לניקס – זה היה כמה חודשים לפני שקווין נוקס נולד, כשביוני 1999 הניקס בחרו באלן יוסטון.

מאז ועד עתה, כל בחירות הדראפט היו ערימה אחת של גלילי עיזות מעורבבת עם צואת גמלים.

אבל היום הוא היום, ואיך אמר לנו המורה שלנו קווינט בכיתה ג'? LET BYGONES BE BYGONES – מה שהיה היה ואין טעם לבכות על חלב שנישפך.

19 שנה אחרי אלן יוסטון, שלבש גופיה מס' 20, בא צעיר חדש לשכונה, שבמקרה היא התפוח הגדול של העולם, שגם הוא לבש גופיה מס' 20, ילבש גופיה מס' 20, והוא הווינג החדש של הניקס, אותו תפקיד שמילא יוסטון.

אחרי שנים על גבי שנים של חוזים מחורבנים, טריידים מחורבנים, והחלטיות מחורבנות, הניקס בחרו בשחקן שעלול להיות הצעיר (הוא עדיין לא בן 19!) שיוציא אותם מהחור בו הם נמצאים כבר שנים.  שמו קווין נוקס, הוא 2.06 מ', והוא כשרון עצום, עדיין בוסרי, ואני כבר רואה בו את הדבר הבא תחת המאמן דייויד פיזדייל.

למה אני מרגיש ככה?

ראיתי אותו בקנטקי בכמה משחקים ומשהו במשחקו הדליק אותי. יש לו גוף שרירי וחזק, והוא – איך לאמר – הוא 'שחקן כדורסל'. הוא פשוט יודע את המשחק, לא עושה שגיאות, ויש לו RANGE של NBA. תנועה מצויינת עם הכדור וללא הכדור. יוצר SPACE, יודע להשתמש בסקרינס, וישנה לו כניסה מצויינת עד פי הסל. מסוגל לקלוע מרחוק, מהפוסט, וממיד-ריינג'. טוב, יש לו 'הכל' וישנם הרבה שחקנים שיש להם – כאילו – 'הכל'. אז למה אני דלוק עליו?

ישנה לו גם צורת משחק, גם 'אאורה' וגם הבעת פנים כמו של של כמה שחקנים מאד מיוחדים שהכרתי בעבר כמו  אלכס אינגליש, פרוויס אליסון, ג'ורג' גרווין, ברנרד קינג. קשה להסביר למה אני מתכוון כי אני לא יכול להגדיר זאת לעצמי, אבל בעצמותי אני מרגיש כשאני מתבונן בו שיש לו מה שהיה להם. זה מין ASSASSIN'S MENTALITY שאו שיש לך או שאין לך, ואני ראיתי את זה אצל נוקס כמה וכמה פעמים..

כשפיסדייל אמר עליו אחרי האימון בניקס ש-"קווין נוקס הוא אחד השחקנים הצעירים המוכשרים, חזקים,  ואגרסיביים  שאימנתי אי-פעם, לי זה מספיק. אני יודע שהניקס פגעו בול בבחירה, לראשונה ב-19 שנה.

*

*

8. הכינוי הרשמי של דונובן מיצ'ל? 'SPIDA'ב-DICTIONARY.CO

9. מה לא עושים הלייקרס כדי להביא את פול ג'ורג לחור הזה שנקרא לוס אנג'לס

 

10. עוד חוות דעת על הטרייד גורטאט – ריברס

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
213 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ניר
ניר
5 years ago

תודה על מעורב נפלא.
אני לא הייתי מוותר על אינגרם ,קוזמה , רנדל ובחירת דראפט ראשונה בשביל קוואי.
זה נראה לי מטורף, הם פיתחו אותם לשחקני עתיד נהדרים ואינגראם נתן עונה שניה נהדרת.

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago
Reply to  ניר

אני בחיים לא הייתי נותן את רנדל, קוזמה ואינגרם, ובחירת דראפט סיבוב ראשון עבור קאווי. הייתי חושב פעמיים אם לתת אותם עבור קאווי ולברון יחד.

גל אל איי
גל אל איי
5 years ago

אני איתך ניר. קוואי ולברון לא מסתדר לי ביחד. זה אומר שברון ישחק ב-4? לא קונה את זה. קוזמה אינגראם ובול (וגם ג׳וש הארט הנהדר) זה פוטנציאל שלא קיים ברוב הקבוצות בליגה. במג׳יק ופלינקה נשים מבטחנו?

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago

דעתי האישית היא שהלייקרס חייבת להביא איזה כוכב גדול אבל בכסף, ולא על חשבון שחקניה המצויינים הצעירים (אפילו שלמעלה בראש אין להם יותר מדי חומר אפור כפי שראינו בחלופת השירים בין קוזמה ללונזו)

Trusttheprocess
Trusttheprocess
5 years ago

לברון אמר ללייקרס אותו דבר שאמר לסיקסרס.
אם אתם רוצים שאני יבוא אתם חייבים להחתים או לעשות טרייד על סופרסטאר לפני .

דדי
דדי
5 years ago

לברון אמר לפילדלפיה לא תודה.

trusttheprocess
trusttheprocess
5 years ago
Reply to  דדי

אמר להם בדיוק מה שאמר ללייקרס , תביאו סופרסטאר לפני ואז נדבר , עד אז לא מוכן אפילו לשבת איתכם

דדי
דדי
5 years ago

תאמין במה שעושה לך טוב.

trusttheprocess
trusttheprocess
5 years ago
Reply to  דדי

אני מאמין במה שאני יודע.
לברון דרך הנציגים שלו אמר לפילי שבסגל הנוכחי הוא לא מעונין אפילו לדבר איתם.
אם הם יעשו טריייד או יחתימו מישהו שמשנה את המצב בעיניו(נניח פול ג'ורג' או קוואי) אז הוא יסכים לדבר איתם.

דדי
דדי
5 years ago
Reply to  דדי

אתה יכול להחזיר את אייברסון בשיאו, ולברון עדיין לא יעבור לגור בפילדלפיה.

trusttheprocess
trusttheprocess
5 years ago
Reply to  דדי

אפילו אם אני יוריד את דוקטור ג'יי מהיציע ויחפור את מוזס מהקבר?

אני יורד לגאראג' למצוא את האת חפירה שלי

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

גם אם פילדלפיה יביאו סופרסטאר לפניו, לברון לא יישב איתם לשיחה, הרבה מגיבים לא מבינים שהשיקולים שלו הרבה יותר מכדורסל, במקרה שלו מדובר גם יש שיקול מכריע במשפחה ועסקים. מכאן נותר שני אופציות שהם קליבלנד או לוס אנגלס , יוסטון ופילדלפיה ירדו מהפרק מזמן. הבחירה בלייקרס ידועה מראש כי אי אפשר להשוות את גודל השוק של קליבלנד לזה בLA.

לגבי פול גורג, אני לא מאמין שהוא ישאר באוקלהומה סיטי, הוא שחקן ששווה וידרוש מקס, ואני לא רואה את הבעלים של אוקלהומה משלם משכורת של 300 מליון דולר וצפונה ,בשביל קבוצה שלא צלחה את הסיבוב הראשון במערב.

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago

בדיוק כך הוא אמר להם

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago
Reply to  דדי

תודה לאל….

Tom
Tom
5 years ago
Reply to  דדי

תגיד אתה אמיתי? מאיפה אתה מביא את השטויות האלה…הלוואי שהוא יעבור לשם רק בשבילך…אתה מביא טענות שאין להן שום בסיס, אני לא אומר שלברון יעבור לפילי אבל אומר שאחרי הלייקרס, פילי היא המועדפת ואין שום סיבה הגיונית למה הוא לא ירצה לשחק בעיר נפלאה כזו.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

דיל אחד גדול כבר היה לנו הלילה כשהליגה האריכה את החוזה של החייזר מספר אחד. אדם סילבר ימשיך להיות הקומישנר עד עונת 2023/24 (קאפקייק – להתאפק).

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

תודה רבה דוק, אין כמוך.
מלא וגדוש בכל טוב.

אם קוואי באמת נחוש כל כך לעזוב, וזה לא שטויות של המדיה, אז שיילך קיבינימאט.
כתבתי בטור של "אוהד ס"א" בעבר, שטרייד עבור הגרעין הצעיר של הלייקרס (רנדל, הארט, קוזמה, אינגראם), או שלושה מביניהם עם תוספת כלשהי, ייתן ערך מצוין.

הלייקרס במקרה כזה מורידים את התחתונים עבור האופורטוניסט הדוחה והפתטי שמכנה את עצמו המלך, ומחסלים את עתידם שרק התחיל לתת פירות ראשונים עבור 1-3 עונות של סדרת הדרמה הרעה בהיסטוריה, "נרקיסיסט חסר מנוח".

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
5 years ago

הפס ייצור במעבדה משתבש WDF כמה בובות לכמה קבוצות לשנה הבאה ??????
עובדי המעבדה אני וכל אנשי ה -ללל דורשים שכל הטינופת תתרכז בקבוצה אחת.
הפלול הראשי ,שילך כבר,שאשתו אחותו או ביתו יבחרו כבר, בשביל הדרמה קווין.
האמת אם הזבלה תתרכז בלייקרס או ביוסטון ,זה שתי ציפורים ביד,

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago

הלייקרס יהרסו את עצמם אם הם מוותרים על רנדל, קוזמה, ונניח אינגראם.

דדי
דדי
5 years ago

"המחיר של הבאת לינארד יהיה גדול: הלייקרס יתבקשו לתת שניים מהשלושה – אינגראם, קייל קוזמה, וג'וש הארט, את ג'וליוס רנדל, ובחירת דראפט ראשונה בעתיד."

אתה צריך להחליט – לפני רגע כתבת שהשיחות רציניות…

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago
Reply to  דדי

אשרי המאמין (שזה לא מה שהם אמורים לתת עבורו)

דקסטר
דקסטר
5 years ago

המפתח ללייקרס זה pg13.
הוא יכול להניע את הכול ולגרום לברון לבוא גם מבלי לוותר על הגרעין החזק. ואם הוא נשאר באוקלהומה הוא פשוט אידיוט
ואין שום סיכוי שהלייקרס מטרידים את כולם בשביל קוואי.

דדי
דדי
5 years ago

"הלייקרס יצטרכו לוותר על זכותם על רנדל, ואז לפרוס את סכום הכסף שהם חייבים ללואל דנג (כמובן שיצטרכו להשיג את הסכמתו)"

(כמובן שהם לא)

חכם קאטו
חכם קאטו
5 years ago

"מתי בפעם האחרונה הניקס פגעו בול…", בין אלן יוסטון לעכשיו יש איזה חד קרן ליטאי לא?

Smiley
Smiley
5 years ago

רק חבל שביוסטון הם לא פגעו… הוא נבחר ע"י דטרויט פיסטונס ולאחר מכן קיבל חוזה עצום (בזמנו) מהניקס

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
5 years ago

שעוד לא הוכיח שהוא יכול להוביל קבוצה. שלא לדבר על זה שכבר 3 שנים הוא שחקן של 30 וקצת דקות למשחק, ושזה נראה כאילו האנדר/אובר על המשחקים שלו בעונה יסתובב סביב ה 55.

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago

וואו. הלטווי ברח לי מהראש

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago
Reply to  מנחם לס

ליטאי או לטבי? מה זה משנה.

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  מנחם לס

לטבי

zivovivo
zivovivo
5 years ago

תושה מל! 🙂

zivovivo
zivovivo
5 years ago
Reply to  zivovivo

וגם תודה

דדי
דדי
5 years ago

אמרו לי עכשיו ששמעו על 2 חבילות אפשריות שהספרס שוקלים מהלייקרס.

אחת היא ממש מוגזמת לדעתי ואני מקווה שלא נכונה.
השנייה נשמעת סבירה.

לא בטוח לגבי מה נכון.

אבל כמו שברור לכל בר דעת לא רפה – העוגן של שתי החבילות הוא אינגראם – מה שכמה גולשים ואפילו כמה אוהדי לייקרס, יתקשו מאד להסביר לעצמם ולכולם…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago
Reply to  דדי

מג'יק כבר עם מכנסיים מופשלים ותחתונים מורדים, מוכן לקבל בחיוך המפורסם את הגזר הגמדי שהשיקוץ מכניס לו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

פוייה 🙂

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
5 years ago

חחחחחחחח קניתי למג'יק זכוכית מגדלת לעזרה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

מג'יק, מחייך: "תגיד לי לפני שאתה מכניס, מלך, שאני אתכונן"
השיקוץ: "כבר הכנסתי…"

אופיר נ.
אופיר נ.
5 years ago
Reply to  דדי

דדי,

מה היו ההצעות ששמעת עליהן?

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago
Reply to  דדי

דדיף האחת היא בדיוק מה שכתבתי ואתה לעגת עלי (או עליה, או גם וגם. אני רגיל להשפלות שלך). אני בערך 12 שעות עד 18 שעות לפניך

דדי
דדי
5 years ago

Josh Hart

@joshhart
A ticking time bomb

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

לגבי שאלת ההתאמה בין לברון לקאוויי –

ב-2 מילים:
התאמה מושלמת.
אנחנו ב-2018. עידן הפורוורדים הרב-גוניים.
קאוויי, הוא גבוה (2.01), חזק מאוד (104 ק"ג של שרירים).
למעשה, מידותיו של קאוויי כמעט זהות לאלו של דריימונד גרין,
חוץ ממוטת הידיים הארוכה של קאוויי.

ולברון?
הוא גבוה ב-2 ס"מ מקאוויי, וחזק באותה המידה.

טאקר ואריזה היו הפורוורדים של יוסטון בגמר המערב האחרון. הם היו נהדרים הגנתית,
לאור יכולתם להחליף בקלות על כל העמדות.
ללברון ולקאוויי אותה היכולת.

ובהתקפה?
ב-2 מילים:
התאמה מושלמת.
קאוויי הוא לא מנהל משחק. למעשה, זה החיסרון היחיד במשחקו.
חיסרון, שכאשר הוא משחק לצדו של לברון, הופך ליתרון.
כל אותם כדורים שהלכו פנימה לקווין לאב?
הפעם הם יגיעו לקאווי. והוא מסיים טוב בהרבה מלאב.
כל אותם כדורים שנמסרו לקאצ' אנד שוט?
יגיעו לקאוויי, שקולע באחוזים מצוינים בקאצ' אנד שוט מהשלוש (45.3% היו לו בקאצ' אנד שוט מהשלוש ב-2016 , 42.2% ב-2017
אלו אחוזים טובים משל לאב, ודומים לאלו של קליי תומפסון).

השורה התחתונה?
אין לי מושג מה יהיה המחיר לטרייד עבור קאוויי.
אבל בדבר אחד אני משוכנע:
קאוויי + לברון = קונטנדרית.

(צריך לזכור – על כל שחקן שיעזוב בטרייד, יהיו כמה וכמה קופצים שישמחו למלא את תפקיד ה-"ווטרן מינימום עבור טבעת".
על אחת כמה וכמה כאשר התפקיד המדובר כולל מגורים בלוס אנג'לס)

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago

שכחת דבר אחד – לא ברור איזה קוואי חוזר לשחק.

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

דיל כמו זה שמדווח, לא ייצא לפועל בלי OK מצד נציגי הצוות הרפואי של הלייקרס.

שמעון טבדי
5 years ago

יהיה בסדר קאווי יחזור לעצמו. הוא לא יהיה טוב כמו בספרס כי בכל זאת יש אחד בשם לברון שמרכז את התהילה אצלו אבל יהיה מספיק טוב להציק לגולדן סטייט

Smiley
Smiley
5 years ago

הוא היה מספיק טוב ש"התהילה" הייתה של דאנקן-מאנו-פרקר.

השאלה היא כרגע התאמת המשחק בין שני שחקנים טופ 5 בליגה בשיאם (שאולי בשיאם יכולים להיות מדורגים טופ 3).

בכל מקרה, שחקנים טובים תמיד מוצאים דרך לשחק אחד עם השני.

שמעון טבדי
5 years ago
Reply to  Smiley

אצלי קאווי תמיד היה 7 אבל בסדר. ע
דיין אלו 3 שחקנים טופ 12 שזה די שווה לטריו של גולדן (טופ 10)

שמעון טבדי
5 years ago
Reply to  Smiley

לברון זה לא פופ והאגו שלו יותר גדול מ100 דאנקן מאנו ופרקר.

אם לקאווי יש בעיות מנטליות ורגשיות חכה לפאסיב אגרסיב, זה אחלה סדנה.

לייעוץ ניתן לפנות לקווין לאב וקיירי

Smiley
Smiley
5 years ago

בדיוק. השאלה מה מצבו הרפואי של קוואי.

גם במידה והוא בריא, השאלה איך הוא חוזר לשחק והאם הוא יחזור להיות השחקן שהיה.

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago
Reply to  Smiley

אני לא חושב שיש סיבה שקאוויי לא יחזור להיות הקאוויי של לפני הפציעה.
זה לא קרע בגיד אכילס, שהוא עבר.
זו פציעה טורדנית, שאחרי טיפול נכון –
נעלמת לחלוטין.

הוא יצטרף לאימוני הקיץ של לברון (כמו שווייד עשה ב-2010, כמו שקיירי עשה ב-2014),
ואתה תראה את הצמד (לברון + קאוויי) פותחים את העונה בכושר גופני מצוין.

Smiley
Smiley
5 years ago

וכמובן השאלה השנייה – איך קוואי במערכת שהיא לא הספרס?

למרות ששוב, שחקנים טובים מוצאים דרכים לשחק טוב ביחד. והעובדה שקוואי לא פליימקר (וגם ג'ורג') מתאימה ליד לברון. ומדובר בשלושה שחקנים שיכולים ליצור מצב זריקה בעצמם.

Tom
Tom
5 years ago

1+

דדי
דדי
5 years ago

אם אני סאן אנטוניו, אין מצב שאני מסכים לשום טרייד עד שאני רואה מה קורה עם לברון ופול ג'ורג', כי אם שניהם הולכים ללייקרס, אז גם הולך כל המינוף של קוואי ושל הלייקרס, ואוטומטית ההצעות עבור קוואי משתפרות גם מקבוצות אחרות, וגם מהלייקרס.

אם באמת יש תזוזה רצינית כרגע כמו שהבנתי שאולי יש, אז נראה לי שאו שהלייקרס מציעים יותר מאינגראם ובחירות דראפט, או שהספרס פשוט רוצים לגמור עם זה כל עוד אם יקבלו את אינגראם, וכשאני מסתכל על איך הם ניהלו את משבר סימונס בקיץ האחרון (אמנם שחקן בקנה מידה שונה לגמרי, אבל בכל זאת ויתור מדהים), בהחלט יכול להיות שפיתרון מהיר לסיפור זה משהו שחשוב להם.

יהיה מעניין מאד לראות איך זה מתפתח עכשיו.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

הארדן הוא אייקון אופנה יותר מראס. הוא אחד מהפרזנטורים ומוביל בגאון את אופנת הזקנים שחזרה במלא כח בשנים האחרונות. חבל רק שהדרדר עם החליפה האיומה הזו.
אגב הקולגה פרופ' מנחם לס וזקנו החביב היו שם הרבה לפני הפלופר מיוסטון 🙂

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago

נכון רזי. הזקן שלי הוא כבר בן 40 שנה (אולי יותר)

ולדי קוגן
5 years ago

בקיצור יהיה מעניין. תודה רבה על המעורב דוק.

amitlahev
amitlahev
5 years ago

תודה רבה על מעורב כביר!
יש לי הרגשה שהמחיר על לאונרד ממש גבוה ולא משתלם. הבן אדם שחקן מצוין אבל עדיין – הוא היה פצוע כל העונה!
עדיף שירכזו מאמצים בלהביא את ג'ורג' בחינם בנוסף ללברון.
קבוצה עם בסיס של לברון, ג'ורג', בול, קוזמה ורנדל תדבר חזק בליגה. הייתי מנסה להביא את קמבה ווקר תמורת לונזו + בחירת דראפט ואז בכלל תהיה חמישיה מפלצתית:
קמבה, ג'ורג', לברון, קוזמה ורנדל (האחרון יתפשר על השכר עם כזה הרכב). שנה לאחר מכן קמבה ידרוש כסף וגם יקבל אבל עדיין אפשר יהיה להשאיר אותו ולשלם מס מותרות.
פיירול לשנה הקרובה: לברון + ג'ורג' – 75 מיליון, קמבה 12, רנדל 15.
סה"כ 102 מיליון לא כולל קוזמה + מחליפים. לא נורא בכלל..
פיירול חזוי לשנה לאחר מכן: לברון + ג'ורג' – 75 מיליון, קמבה 25, רנדל 15. סה"כ 115 מיליון לא כולל קוזמה והמחליפים.
לפני שמוציאים דבר כזה לפועל יש 2 דברים שצריך לבדוק:
1. האם ניתן להעביר שחקן שנמצא על חוזה רוקי?
2. מה עושים עם דנג?
אם יש פיתרון לשאלות הללו זה כנראה יכול להסתדר.

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  amitlahev

רנדל שחקן חופשי מוגבל, לדעתיהוא הולך להצעה הגבוהה ביותר

amitlahev
amitlahev
5 years ago
Reply to  Smiley

אני חושב שאם ההבדל לא יהיה גדול הוא יסכים לוותר על כמה מיליונים בשנה על מנת להיות חלק מקבוצה פסיכית שבסיסה יהיה לברון-גורג-קמבה-קוזמה-רנדל-אינגראם-הארט.
במצב כזה הלייקרס תהיה שדרוג של הקבוצה האלופה של קליבלנד: לברון-קמבה-גורג במקום לברון-קיירי-לאב בתוספת שחקנים משלימים מעולים (לדוגמא: רנדל עדיף על TT, קוזמה ואינגראם טובים משמעותית משאר הצוות המסייע של קליבלנד מודל 2016). יהיה קשה מאוד להתמודד מולם והסיטואציה מושלמת עבורם עם חוזה 12 מיליון דולר בלבד של קמבה, חוזה רוקי לאינגראם וחוזה רוקי בדיחה של קוזמה.

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  amitlahev

אני לא כל כך בקיא בשחקן חופשי מוגבל.
אבל כעיקרון, קבוצה מציעה הצעה ולקבוצה המקורית יש 48 שעות להשוות. לשחקן אין ממש מה להגיד לגבי ההצעות שהוא קיבל ו/או הקבוצה שהציעה.
זה דומה למכירה פומבית.מי שמציע הכי הרבה – מקבל (אלא אם הקבוצה השוותה.
לדעתי יהיו קונים לרנדל שיתנו מחיר ישר בתחילת הקיץ, ולכן הלייקרס יתעסקו עם לברון ושות'… ולא יהיה להם זמן ו/או כדאיות להשוות.

אולי מישהו יכול להרחיב על הסיטואציה.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago
Reply to  Smiley

בטח שיש לו מה להגיד. הוא חותם על ההצעה שהוא רוצה לפני שהקבוצה בה הוא נמצא מקבלת את הזכות להשוות.

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  Smiley

אוקי. אם ככה רנדל כרגע מחפש חוזה גדול ואני מניח שילך אל הקבוצה שתתן הצעה גבוהה.

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago
Reply to  amitlahev

אם המחיר הוא מה שהספארס ביקשו, הוא מוגזם לחלוטין!

Berch
Berch
5 years ago

מעורב משובח
1. סאגת ליילארד נגמרת ? לא תהיה עוד עונה ?
2. הארדן ווסטברוק צריכים לפתוח ליין אופנה.
3. קשה לי עם המעבר של ריברס. אחרי הפיצוץ המשפחתי בפילדלפיה כבר אי אפשר לצעוק "נפוטיזם" בחוצות העיר.
4. אוהד לייקרס. Say no more
5. יש קשר לבריאן רנדל ?
6. אמ;לק
7. פורזינגיס ?
8-9-10 בעיות תקשורת…..
🙂

שמעון טבדי
5 years ago
Reply to  Berch

לווסטברוק יש מזמן ליין אופנה. אשתו המעצבת. הוא זכה בפרסים של אופנה גם בעבר מחוץ לליגה. הליין שלו די מצליח.

Berch
Berch
5 years ago

שמעון, תפסיק לבלבל אותי (ואת כולם) עם עובדות.
מאד קשה לי לתחזק את העולם הדמיוני שלי עם ההתנהגות הזו שלך !!!
בכל מקרה תודה על המידע 🙂

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago
Reply to  Berch

שכחתי את הליטאי…מתנצל

עב"ם
עב"ם
5 years ago
Reply to  מנחם לס

הלטבי

תומר השני
תומר השני
5 years ago

אחלה מעורב מנחם ! גדוש בכל טוב . לגבי קוואי אני מקווה שלא יגיע לליקרס במחיר פגיעה בגרעין הצעיר והמצויין שלהם

שמעון טבדי
5 years ago

חחח הגרעין שלהם הולך למות. לעבור לספרס. איזה גרעין? הגרעין של לברון גורג וקאווי? 🙂

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago

מסכים אתך

K_800
K_800
5 years ago

בהנחה שכולם בריאים שלישיה של לברון פול ולנארד בונים שושלת של לפחות 4 אליפויות בליגה הזאת.

השאלה אם מהמרים על הבריאות של פול ולנארד על חשבון ההתפתחות של אנגראם ומביאים רק את לברון שבעצמו יכול להביא אליפויות ולגדל את קוזמנוב ובול כמו שהוא הפך את ארווינג לאלוף.

שמעון טבדי
5 years ago
Reply to  K_800

הגזמת. אף אחד לא יקח 4 אליפויות.

יאלה הארדן ודיוויס מצטרפים לאוק לראסל ואדמס. שיהיה תחרות בליגה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

התמונה של הארדן ואמו – אחת הקשות שראיתי בימי חלדי, וראיתי

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago

אמור לי מי האמא ואומר לך איך יצא הבן .

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

אתה לא בכיוון.
ראית פעם איך נראית אשה עם זקן הרצל???

שמעון טבדי
5 years ago

היה צפוי. הכוח בידיים של קאווי לגמרי. הוא רוצה רק לייקרס ואם לא יתנו לו הוא לא יאריך חוזה בשום קבוצה ולכן אף קבוצה לא תתן עליו משהו נורמלי עבור עונה אחת הספרס ולכן הספרס בצב של הפסד פה. אז הם יצטרכו לוותר על האגו שלהם ולנסות להוציא את המקסימום שאפשר. קוזמה ורנדל זה נפלא עבור הספרס. עם אינגרהם בכלל נהדר. חייבים להביא גארד טוב ולדעתי יגיעו לאותו מקום שהיו מגיעים עם קאווי בקבוצה הזאת. לא קרה כלום.

לברון גורג וקאווי כדאי לגולדן להתחיל לחשוב להתחזק חחח.

הכי חשוב לונזו יפעיל את המכונה חחחח

רביד אראל
רביד אראל
5 years ago

אגב איך הלייקרס מעבירים את רנדל אם הוא שחקן חופשי?

MBK
MBK
5 years ago

סיין אנד טרייד

רביד אראל
רביד אראל
5 years ago
Reply to  MBK

הבנתי, אין איזה קאץ׳ שאי אפשר להעביר ישר אחרי החתימה?

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

חתימה על חוזה מול קבוצה, וסיין אנד טרייד, הם 2 דברים שונים.
סיין אנד טרייד זו חתימה על חוזה ועל טרייד בו זמנית.
כאשר אם הטרייד (מסיבה זו או אחרת) נופל, אז החתימה מתבטלת, והשחקן הופך שוב לשחקן חופשי.

יש קאץ' אחד –
רנדל צריך להסכים לטרייד, לקבוצה עליה הוא עובר, ולסכום אותו ירוויח
(להבדיל מטרייד רגיל, בו הסכום של החוזה קבוע, ולגבי היעד אין לשחקן מילה).

רביד אראל
רביד אראל
5 years ago

הבנתי תודה

שמעון טבדי
5 years ago

מנחם כל מילה לגבי נוקס. הוא NBA READY כבר עכשיו. גוף נהדר, אתלט קליעה טובה, הוא יהיה סקורר. אני חושב שהוא יתמודד על תואר רוקי העונה ויתן מיידית תמורה לאגרה. מאד התרשמתי ממה שראיתי ממנו לסרטונים. יש לו את זה.

השאלה אם יתן מעבר לסקורינג. אני חושב שהוא יהיה אולסטאר, מאד אוהב אותו ומאד התרשמתי ממה שראיתי.

הוא גם מקנטקי, הם יוצאים שחקנים טובים, בשנים האחרונות קרנטקי מייצאת המון המון שחקנים לליגה.

MBK
MBK
5 years ago

הלייקרס צריכים לגלות סבלנות עם קוואי
הייתי הולך על ג׳ורג׳ ונותן לקוואי לרוץ שנה לראות איך הוא חזר מהפציעה
אם הוא חם על הלייקרס אפשר להחתים אותו בשנה הבאה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago
Reply to  MBK

1+
אבל מג'יק נראה שחושב אחרת ורוצה שואו עכשיו

MBK
MBK
5 years ago

תנו לצעירים לנצח
לברון יהרוג אותם הוא לא עזר בפיתוח שחקנים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago
Reply to  MBK

תמיד אמרתי את זה.
לא רק שהוא לא מפתח הוא גם הופך אותם לעציצים.
אבל כרגע נראה שהם לא יהיו שם בכלל.

אני הכי מרחם על וולטון שבנה קבוצה מהנה, שמחה ועם פוטנציאל נהדר, פיתח שחקנים, ועכשיו ינחיתו עליו את לברון + ג'ורג'/קוואי ויפרקו לו את הקבוצה.
הוא יהיה ממש מסכן עם לברון

דקסטר
דקסטר
5 years ago

הם הולכים על קוואי בכול הכוח כי יש סיכוי שג'ורג' לא יבוא הטמבל הזה

שמעון טבדי
5 years ago

הוא יבוא אל תדאג. לברון לא יבוא לקבוצה רק עם כוכב אחד, הוא לא מפגר, זה לא יספיק נגד גולדן.

את לונזו אף אחד לא רוצה חח. לאוור יגיד שהוא הרב חובל של הספינה כמו רונדו בסלטיקס :). לונזו יודח מהר, הוא לא ישרוד את הפאסיב אגרסיב של לברון, לשרוד את זה זה כמו לעבור מיונים לאריות הים, לונזו לא בנוי לזה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
5 years ago

לברון לא צריך צעירים, הוא צריך שחקנים בוגרים שכבר עברו קרבות. לידו הם נכנסים להלם.
אבל אשך, מה התחלתי לשמוע מכיוונך, שאתה משלים עם זה שקוואי עוזב, זה נכון?
זוכר את ההתערבויות שלנו לגבי המעבר של פול ג'ורג' ולברון ללייקרס (שתי התערבויות נפרדות)?

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
5 years ago

ללייקרס אין מה לתת תמורת קוואי מלבד קוזמה . אינגראם וכל היתר שם לא שחקנים ברמה כזו ששווה לעשות עליהם טרייד

אפלטון
אפלטון
5 years ago

הלייקרס הם אלו שבלחץ לעשות טרייד במיוחד.
לברון לא יגיע בלי שיש טרייד, הסיכוי להביא את ג'ורג' הופך קלוש בלי טרייד, כך שכל העתיד הקרוב של הלייקרס קם ונופל על הטרייד הזה.
זה שספרס משחקים אותה Hard to get, רק מעלה את המחיר מבחינת הלייקרס, ואני לא חושב שיש להם הרבה ברירה.
יש לך סיכוי לקבוצה עם לברון, קאווי וג'ורג', אתה תיתן כל מה שיש לך, כולל משכון העתיד. בדיוק בשביל זה הם צברו את כל הנכסים האלו.

שמעון טבדי
5 years ago
Reply to  אפלטון

זה התאגיד מפעיל את זרועותיו, זה כבר לא בידי מג'יק. התאגיד לוחץ להביא את קאווי כאן ועכשיו, לא מעניין אותו מה יהיה עוד 3 שנים, הוא רוצה תארים.

קאווי וג'ורג' הם בדיוק משללימים נפלאים לתאגיד, יסמנים שלא יקחו ממנו את התהילה ויתנו מה שצריך בהגנה בשבילו ובמאני טיים.

גמר המערב יהיה אש גולדן-לייקרס. יהיה מעניין עכשיו לראות את דוראנט איך הוא מתפקד בתחרות בלבל שלו.

אפלטון
אפלטון
5 years ago

לא יודע כמה מהר זה יתחבר.
בדרך כלל קבוצות גלאקטיקוס לוקחות זמן להתחבר.
בטח כשאתה מדבר כאן על שחקן שלא שיחק עונה שלמה, ולא בטוח שיודע לשחק במערכת שלא מתקתקת כמו הספרס.
לברון עם קילומטרג' של בן 40 ופול ג'ורג' בכלל יכול לשחק כצלע שלישית?
יש שם רכז צעיר שלא יכול לקלוע ממטר, והיכולת העיקרית שלו היא עם הכדור, מאמן צעיר שהולך להיות שטיח פרסי, ולהכניס 3 שחקנים שרגילים לאותה עמדה למערכת בצורה חלקה גם ככה יכול להיות אתגר רציני
המערב זה לא המזרח. אף קבוצה לא הולכת להיות השטיח של לברון.
זה הדבר הנכון לעשות מבחינת הלייקרס, אין ספק, אבל לצפות שבאופן אוטומטי הם הולכים לגמרי המערב נראה לי רחוק.
יהיה מעניין לראות את התגובות דווקא כשיתקשו ויחרקו בהתחלה

שמעון טבדי
5 years ago
Reply to  אפלטון

אני חושב שהם יסתדרו נפלא. גם אם יהיו חריקות זה עונה סדירה. בפלייאוף איש לא יחרוק ואני לא רואה את הארדן לבד או את ראס או דיוויס מנצחים את לברון גורג וקאווי בסידרה

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
5 years ago
Reply to  אפלטון

לגמרי. אפילו עם קוואי, לברון וג'ורג' זה לא יהיה להם קל לעבור את יוסטון. לוקח זמן לחבר קבוצה

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

קוואי לברון וגורג, עם בול, ישתקו כל קבוצה בצד ההגנתי, ובצג ההתקפי איזה קבוצכ בדיוק יכולה ישמור על שלושתם? קוואי וגורג פורחים ללא הכדור ביד ולברון ובול הם שחקנים עם קבלת החלטות ויכולת מסירה הרבה יותר טובה מראסל ווסטברוק, אני בהחלט רואה קבוצה כזאת מורידה את יוסטון והלוחמים על הברכיים.

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

אני לא רואה איך זה אפשרי,
גם טרייד על קאוויי, גם חוזי מקסימום לג'ורג' ולברון,
ועדיין להשאיר את בול בקבוצה.
(תודה גדולה, אפשר לשלוח למיץ' על ההחתמה של דנג)

דדי
דדי
5 years ago

אפשרי בקלות.
רק לא יוכלו לשמור את רנדל.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
5 years ago

תודה רבה על המעורב.
לי זה טוב שלברון יגיע ללייקרס, ככה אפשר לרכז את הג'יפה בפינה אחת ופשוט לא להתקרב לשם. יתרון נוסף, הוא שכמה לייקרים צעירים יקבלו סיכוי בספרס, ושם כבר אפשר להיות בעדם

המורה להיסטוריה
המורה להיסטוריה
5 years ago

איזו עסקה לא טובה לספרס. אף שחקן מהקבוצה לא יהיה כוכב.
לגבי הניקס- הכל נכון, רק שיוסטון הוא לא בחירה שלהם, אלא בחירה מ- 1994 של דטרויט. הגיע לניקס כשחקן חופשי ב96'

שמעון טבדי
5 years ago

עסקה מצויינת לספרס מה אתה מדבר?

רנדל, אולדריג', קוזמה, ווקר+אינגראהם זה נפלא, יגיעו לאותם הישגים כמו עם קאווי

ניר
ניר
5 years ago

חמישייה נהדרת

המורה להיסטוריה
המורה להיסטוריה
5 years ago

אף אחד מהשחקנים שהלייקרס מציעים לא יהיה אולסטאר. לשלוח עבורם שחקן ברמה של TOP 3 (בהנחה שיחזור מהפציעה כמו שצריך) זה טראגי.
ועוד לשלוח ללייקרס המגעילים? זו עסקה שהיא לא פה ולא שם (לא בניה מחדש ולא להיות בצמרת)

אפלטון
אפלטון
5 years ago

העסקה שאני שמעתי היא אינגראם, קוזמה, הארט ו2 בחירות סיבוב ראשון. זו בהחלט עסקה טובה לספרס בהתייחס למצב שקאווי העמיד אותם.
אבל פופ עבד יפה במשחק צ'יקן עוד מהקיץ כשלא עשה טרייד על אולדריג'. כל הליגה יודעת שהספרס מוכנים לחכות.
יודעים מי לא יכול לחכות?
הלייקרס.

דדי
דדי
5 years ago
Reply to  אפלטון

תפסיק לקנות כל מה שמנסים למכור לך בתקשורת.
תבין שמי שמוכר זה לא הכתב. לא סטיין ולא ווג', אלא מי שמעביר להם את ה"מידע".

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago
Reply to  אפלטון

הספרס יכולים לחלום לקבל דבר כזה הזוי אני לא חושב שמישהו בר דעת יציע דבר כזה, על שחקן שדורש טרריד שנה לפני סיום חוזה ולא שיחק שנה.

המורה להיסטוריה
המורה להיסטוריה
5 years ago

אם כבר לפרק את העסק אז עד הסוף

המורה להיסטוריה
המורה להיסטוריה
5 years ago

כמו ג'רי סלואן יש כאן סיפור עצוב על מי שהיה בטופ במשך עשור, הצליח לבנות מחדש קבוצה טובה מאוד בלי לשקוע בביוב, והשחקן האהוב עליו בוגד בו. זה כזה פספוס – עם פופוביץ ועם רכז טוב הספרס יכלו עוד להיות אחלה קבוצה לעוד עשור.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago

1+

דקסטר
דקסטר
5 years ago

אני מפחד שנצטרך לוותר על משהו כמו קוזמה,אינגראם והארט ועוד בחירת דראפט.
זה טיפה יותר מדי. הייתי יותר שלם אם נצליח להחזיק את הארט אצלנו.

יניב
יניב
5 years ago
Reply to  דקסטר

דקסטר הכל בסדר???
אתה מפחד לוותר על צעירים עבור כוכב ?

דקסטר
דקסטר
5 years ago
Reply to  יניב

יניב לכל דבר בחיים יש הקשר.
יש הבדל בין לוותר על לארי נאנס לבין קוזמה.
ולוותר על שני צעירים לעומת 4.
אתה מבין?
המפתח עד עכשיו בטריידים שכלל את פול ג'ורג' קיירי או באטלר כלל לא יותר משני "צעירים". המחיר של 4 צעירים הוא מעט גבוה.

לכן אמרתי שאהיה שלם יותר אם נצליח להחזיק לפחות אחד מהם אצלנו ולא למסור את כל השלושה אבל אני לא אצטער יותרמדי על מהלך כזה.

בסופו של דבר קבוצה טובה כמו הסופרסטארים שלה

יניב
יניב
5 years ago
Reply to  דקסטר

בגדול אני מאוד מסכים איתך אבל באיזשהו מקום אני נוטה יותר לגישה שלך ויאללה שיעשו כבר טרייד יקחו מי שיחקו,העיקר שנהפוך להיות רלוונטים שוב.כמובן שהכי הייתי רוצה שהארט וקוזמה ישארו

Avri
Avri
5 years ago
Reply to  יניב

אני די מסכים עם יניב שצריך לעשות אצלכם משהו מאוד דרסטי בשביל לחזור לרלוונטיות. אבל אני לא משוכנע שקאווי – שחקן על חוזה לשנה, פציע מאוד, עם מבט עגל ומניירות של דיווה – זהו אכן הצעד הדרסטי שיעשה בשבילכם את העבודה. מישהו שם בלייקרס חייב להבין שהשוק די יבש כרגע ולא יקרה כלום אם תחכו בסבלנות עם התכניות הגדולות שלכם.

שמעון טבדי
5 years ago
Reply to  יניב

אברי קאווי לא יבוא לעונה הוא יחתום ל-5 שנים. אף אחד לא יביא את קוזמה ואינגרם על קוואי לשנה. זה תמורת הבטחת הארכת חוזה

Avri
Avri
5 years ago
Reply to  יניב

שמעון, אתה צודק. אבל גם בעבור שחקן פציע עם אופי של דיווה אני לא הייתי ממשכן את העתיד, גם אם העתיד כרגע נראה כמו סיבוב ראשון לכל היותר.

dan
dan
5 years ago

יש איזושהי ודאות שקוואי החלים לגמרי?
אולי הוא עדיין מקולקל?

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago
Reply to  dan

לאף אחד מאתנו אין גישה לתיק הרפואי של קאוויי…

אבל –
מהפרסומים ניתן היה להבין די בברור שהפציעה ממנה סבל קאוויי היא טנדיופטיה.

טנדיופטיה היא סוג של כאב כרוני בנק' החיבור של הגיד עם השריר (במקרה של קאוויי – הארבע ראשי).
טנדיופטיה מהסוג שקאוויי סובל ממנה נוצרת כאשר הגיד שנפגע במיקרו קרעים, לא מחלים כראוי –
הגיד במקום להתחזק, עבר תהליך של התנוונות בגלל שהקולגן שבנה מחדש את הגיד לא "הורכב כראוי", ונוצרו במקום סוג של הידבקויות מיקרוסקופיות שמחלישות את הגיד, מונעות את יכולתו לפתח תהליך דלקתי (אפקט הדלקת במקום פגוע זה מנגנון קריטי של הגוף לצורך ריפוי אותו מקום פגוע – הנפיחות היא כתוצאה מהצטברות נוזלים שמכילים את אבני הבניין הדרושים לריפוי), וגורמות לכאב כרוני, ולסיכוי גבוה לפציעות נוספות בהמשך (לגיד עצמו, ולשריר).

החדשות הטובות שאחוז מכריע של מי שסבלו מטנדיופטיה, החלימו החלמה מלאה מהפציעה.
פיזיותרפיה, מנוחה, והמון סבלנות (ובמקרה של קאוויי – גם הציוד המתקדם ביותר, כמו תרפיה באולטרסאונד),
הם שמאפשרים החלמה מהירה.
רוב מכריע של מי שסבלו מטנדיופטיה מחלימים תוך גג 12 חודשים.

אז קאוויי, למרות שאין הרבה מידע ברור לגבי לוחות הזמנים של הפציעה שלו,
עדיין ניתן לנחש ניחוש מושכל שהוא יהיה כשיר כאשר הלייקרס (או כל קבוצה אחרת) יתחילו את האימונים לפני העונה החדשה.

dan
dan
5 years ago

השבת לי מעבר לציפיות.
תודה

מוש השור
מוש השור
5 years ago

גיא, הברך של קוואי בסדר, הבעיה היא הראש ואת זה שמעתי אישית שבוע שעבר מאחד המומחים הגדולים בעולם לגידים שגם מכיר היטב את הברך הזאת.

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

אני מכיר פאוור ליפטר שסבל מטנדיופטיה (בעיה שכיחה בקרב מי שעושים סקוואט במשקלים גבוהים).
התסכול שהצורך בחזרה הדרגתית ממש אכל אותו.
במשך חודשים, בכל פעם שהוא חשב שהוא חוזר לעצמו, כאשר חצה רף משקל מסוים, חזרו הכאבים.
בסופו של דבר הוא החלים.
אבל לא קשה להבין איך פציעה שכזו יוצרת לחץ מנטלי עצום בקרב ספורטאים תחרותיים.

Avri
Avri
5 years ago

יכול להיות שמהפציעה הספציפית הזו ניתן להחלים. אבל קאווי פצוע די הרבה וברוב העונות שלו הוא על סביבות ה65 משחקים. מעולם הוא לא חיבר עונה מלאה. לא בטוח שהייתי שם עליו את (כל) הז׳יטונים כל כך מהר.

מוש השור
מוש השור
5 years ago

ברור שהלחץ עצום אבל אני דיברתי עם מישהו שמכיר את התיק הרפואי ואת הברך הספציפית הזאת היטב, כששאלתי על לאנארד התשובה הייתה, "הבעיה של הבחור הזה היא לא הברך, הוא מקבל עצות רעות מאוד מאנשים סביבו"

ניר
ניר
5 years ago

וואו, תודה על ההסבר

הערבי
הערבי
5 years ago

הליקרס צריכים לדחוף את דנג לספרס לא משנה מה
אינגרם (עם לברון בקבוצה הוא לא ישחק) רנדל (הייתי רוצה שישאר אבל צריך לתת לספרס תמורה הולמת) וואגנר (עדיןן לא חתם אפשר להעביר בטריד) דנג זכויות על בונגה (ממתי הליקרס בוחרים שחקנים מהליגה הגרמנית זה מהלך קלאסי מהספר של הספרס כנראה שמישהו לחש לליקרס שהספרס מעונינים בו) ובחירת דראפט סיבוב ראשון מ2021 ועוד שתי בחירות סיבוב שני תמורת לינארד וגאסול
בול PG13 לברון קוואי פאו
קוז הארט וvetarns ואפשר לומר שיש סוף סוף קבוצה לאליפות.

……
רק שלא נהפוך לניקס שנפתח ציפיות כל קיץ ובסוף אף אחד לא מגיע

Avri
Avri
5 years ago
Reply to  הערבי

כן, כי פופ נולד אתמול. תתחיל להתאמן בלהגיד שלום לקוזמה. תשכח מלהגיד שלום לדנג (לפחות לא לספרס).

דדי
דדי
5 years ago
Reply to  הערבי

הערבי חושב נכון…

אוהד ס"א
אוהד ס"א
5 years ago

בהתחלה לא הייתי מוכן לשמוע על הלייקרס, אבל כשהבנתי מה הם מציעים, אני מעדיף להיות חכם על חשבון צודק.

אם נותנים לנו את רנדל + קוזמה + אינגרם (ברנדון) + בחירת דראפט זה יותר מנפלא, אולי אפילו נסכים לקחת (חלקית) את החוזה של דנג

אני תמיד מעדיף לבחור בדרך ולקחת שחקנים צעירים ולפתח אותם, מאשר לקחת משהו מוכן כמו לברון או קאווי

אני לא בטוח שהשניים יכולים להסתדר ולהכות את המערב, כשהקבוצה שלהם לא מאוזנת.
קאווי גם ככה רעוע מאד מבחינה רגשית (פארקר העליב אותו, אוי אוי אוי), ולברון מתחיל את הסלאלום במדרון.

אני רק זורק עוד משהו קטן לאוויר:
היות ורנדל יושב על חצי משבצת של אולדרידג', אולי טלפון קטן לפילי יכול לברר מה הם מוכנים לתת עבור PF/C ותיק עם חוזה לעוד כמה שנים.
אם בונים משהו חדש, אז יאללה

דדי
דדי
5 years ago
Reply to  אוהד ס"א

הספרס לא רוצים את רנדל.

יוני טויטו
יוני טויטו
5 years ago

מנחם, פורזינגיס זו בחירת דראפט נפלאה של הניקס.

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago

ברור. פשוט שכחתי

Niro
Niro
5 years ago

קוזמה + רנדל + אינגרם + בחירת דראפט זה חבילה מכובדת במיוחד אם נתחשב בזה שהחוזה שלו בסוף העונה הקרובה.

בכל מקרה הספרס צריכה לחשוב על עצמה ועל העתיד שלה ולט לפסול טריידים רק בגלל שקבוצה מסוימת במערב.

Niro
Niro
5 years ago
Reply to  Niro

*מסתיים

פאקו
Admin
5 years ago

מעורב נפלא, דוק. חתיכת עונת מלפפונים פסיכית יש לנו.

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago
Reply to  פאקו

תודה

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
5 years ago

תודה מנחם על מעורבים בלתי נלאים שלך.
התמונה של אוסטין ריברס מצוינת, ממחישה תנועה בצורה מעולה.
שימו לב לברך שמאל שכמעט נוגעת בפרקט

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago

תודה עגל

Berch
Berch
5 years ago

יש דיבורים על להביא את טיירון לו המאמן המצויין לליקרס ??

שמייקל
שמייקל
5 years ago

אני אומר זאת ה-5 של הלייקרס בשנה הבאה:
כריס פול, לברון, פול גורג, לנרארד, דווייט הווארד.

שמעון טבדי
5 years ago
Reply to  שמייקל

דוויט לא יגיע לשם. ישאירו אולי את מו ווגנר שיקבל מקום בחמישייה או איזה נגר. גם אני רואה את כריס פול יחד איתם בלייקרס. אם יצליחו להיפטר מדנג את פול, ג'ורג', קאווי, לברון וקאזינס בהחלט הגיוני

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

עוד החלטה בלתי צפויה לחלוטין:
פול ג'ורג' לא יממש את העונה האחרונה בחוזהו בת'אנדר.
כוכב מספר אחד בדרך…

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
5 years ago

האם ניתן להסיק מכך בהכרח שהוא לא יחתום באוקלהומה?

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

לא. אבל זה די בודאות אומר שהם יצטרכו להחתים אותו על שכר גבוה בהרבה מה שיטיס את מס המותרות שהם גם ככה משלמים לשמים.
אני אומר – הוא רוצה לייקרס, הם רוצים אותו. זה בדרך.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
5 years ago

הבנתי, תודה.

שמעון טבדי
5 years ago

אתה לא נראה לי אדם נאיבי למה שואל קושיות? אתה עוד לא יודע שכולם סגורים שם? זה יבוא בגלים ההחתמות או כמו שאמר מרטין אוניל WAVE AFTER WAVE AFTER WAVE

שמעון טבדי
5 years ago

אני ממש בשוק וואו 🙂

אני מחזיר אתכם עם מכונת הזמן ל8 בפברואר 2018 לכמה פנינים שלי :):

1. לברון וגורג יהיו שם. תומאס יעוף בטרייד בקיץ יחד עם לונזו האפס ולבר.

2. לברון יטיס את לונזו על המטוס. לברון יהיה הרכז האמיתי ולונזו יהיה לו תפקיד להעביר את הכדור מחצי לחצי והוא יועף משם במהירות האור חכה ותראה.

החמישייה תהיה לברון, גורג אינגרם קוזמה ולופז (בהנחה שקאזינס ופול שניהם או אחד מהם לא יגיעו עם לברון וגורג. על דנג לדעתי יעשו ביי אאוט או שהוא חוזה נגמר בסוף עונה הבאה ואז מישהי תיקח אותו.

3.
גם פול וקאזינס חופשיים, והם יעשו מלא טריידים אל תדאג, אם לברון ופול מגיעים הם כבר יבנו להם קונטדרית במיידי, לברון לא יגיע לפני שידע מה יש לו ביד, הוא תלוי בגורג ובמה מגיק מבטיח לו.

4. לונזו לא יהיה שם שלברון וגורג יגיעו. אולי יהיה חצי עונה אם לא ימצאו טרייד ואז יעוף. אין ללונזו גם שום עתיד בלי קשר ללברון.

5. וואלה אתם מתהפכים פה כמו חביתה, כולה נצחון על בוסטון. גם אולדיפו נתן להם 30 הפרש, מה קרה?

1. לברון יחתום באל איי _99% בלייקרס, 1% בקליפרס)-הרבה תולי בגורג
2. הקאבס יחטפו סוויפ מהדהד מול גולדן סטייט אם יצלחו את המזרח
3. לברון לא יצא בקלות מהמזרח כי לפלייאוף חוקים משלו, זה לא עונה סדירה
4. בוסטון לא תיקח את כתר המזרח.

6.

לדעתי הוד יכשל בענק בקאבס, זה ההימור שלי

7. ג'ון מנסה לשכנע אותי שטורנטו על אמת:
שמעון אתה חייב לצפות בטורונטו הזאת. קייל לאורי בקושי רלוונטי. אם הוא תופס יום סבבה. אם לא מזיזים אותו הצידה. כשואן פליט נכנס לעניינים הקבוצה הזאת עושה סחרחורת ליריבה. המפתח הוא עדיין OG וסייקום והיכולת שלהם לתת ללברון קשיים כדי שכמה שפחות עזרה תגיע.

אני עונה לו:
גם ולנציונס פח ודווין קייסי לא מאמן ולא ראיתי אפילו משחק 1 העונה של טורנטו האמת, אנ מפיק מאירועי העבר, בשביל שאני בכלל אצפה בהם שיעשו קודם משהו בפלייאוף. אולי אצפה בהם שיתמודדו נגד פילי או אוק או יהיה להם משחק בשעה מאד נוחה ויהיה לי ממש משעמם.

8.
לברון עכשיו בשיחות אינטנסיביות עם פול, גורג, וקאזינס. הוא לא יחתום באל איי לפני ששניים מהשלושה יצטרפו אליו. תחושת הבטן שלי אומרת שפול יבריז ליוסטון בסוף העונה. נכון לברון לא אוהב רכז דומיננטי לידו אבל הוא ראה שפול משחק מעולה עם הארדן אז אין לו בעיה שלברון יחזיק הרבה בכדור יגנוב כמה תרגילים מדאנטוני. פול גורג גם יחתום איתם. אני לגמרי רואה את זה קורה. יעשו משהו עם החוזה של דנג לברון יכריח אותם. אלו יהיו הכותרות ב4 ביולי דיווח לברון יחתום בלייקרס. 6 ביולי לברון חתם בלייקרס 8 ביולי כריס פול חותם בלייקרס. 9 ביולי פול גורג חתם בלייקרס. ב10 ביולילבאר בול: לונזו יוביל אותם לאליפות. 1 באוגוסט בול עובר בטרייד לאריזונה עם דאנג תתמורת דווין בוקר. יום אחרי לבאר: לברון אגויסט שהתנקם בבני

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
5 years ago

אבל בגלל שלברון חתם פעמיים בהפרש של יומיים (4 ו-6 ליולי) הליגה פסלה את החוזה והוא ישב שנה בבית

שמעון טבדי
5 years ago

אתה טועה ב-4 היה דיווח רק.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
5 years ago

נחה דעתי

רביד אראל
רביד אראל
5 years ago

לפחות חצי מזה לא יקרה אין בתקרת השכר מספיק מקום לפול, ג׳ורג ולברון.
ואני בספק אם אפילו חצי מהם יגיעו, הטרייד על דווין בוקר בכלל הזייה

ניר
ניר
5 years ago

מישהו יודע כיצד ניתן להוסיף תמונה לתגובות?

פאקו
Admin
5 years ago
Reply to  ניר

צור חשבון ב- https://en.gravatar.com/, כאשר המייל שם זהה למייל שאתה מכניס פה לתגובות. תעלה לשם תמונה (תדאג שהדירוג של הוא G). וזהו.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
5 years ago
Reply to  ניר

ורצוי שתוסיף תמונה אותנטית שלך, כפי שאני ופאקו עשינו. זה הנוהג.

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
5 years ago

חחחחחחח אתם גאונים

ניר
ניר
5 years ago

עובד
תודה רבה 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

100+ 🙂

מחזק

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

יש עובדה אחת שהופכת לבולטת יותר, בעקבות דיוני הלייקרס עם הספרס,
ובעקבות סיטואציית השחקנים החופשיים בקיץ –

החוזה שלואל דנג חתם בקיץ 2016 עם הלייקרס,
זה אחד החוזים הגרועים בתולדות הליגה.

72 מיליון ל-4 שנים מובטחות.
בחצי הראשון של החוזה, דנג שיחק ב-57 מ-164 משחקים,
כאשר הוא מחזיק בממוצע "מרשים" של 7.5 נק' למשחק, 44% אפקטיבי, 31% מהשלוש.
היכולת הדלה, והספסול שלו, הפכו אותו לכמעט ובלתי סחיר.

באותו קיץ מר ונמהר, גם הניקס לקחו על עצמם את אחד החוזים הגרועים בתולדות הליגה.
ההבדל הוא שהלייקרס נמצאים על סף הפיכה שיכולה להפוך אותם לקונטנדרים.
החוזה של דנג, בהחלט עלול להיות ההבדל שבסופו של יום מכריע אליפות.

שמעון טבדי
5 years ago

תגיד אם ג'ני משלמת לו עכשיו הכל ואומרת לו פרוש מכדורסל ותחזור עוד שנה לליגה זה מפנה מקום בתקרת השכר?

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

לא. היא יכולה להגיד מה שהיא רוצה אבל זה לא חוקי.

שמעון טבדי
5 years ago

לא חוקי חח גם לדבר עם שחקנים זה לא חוקי. בוא נהיה ריאליים.
הם סוגרים ביניהם בלי שאיש יודע. דנג מארגן טקס פרישה נח שנה.

עוד שנה אומר התגעגעתי למשחק, אני מרגיש רעב.

יש משהו שיכול למנוע את זה באמת?

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

ואיך בדיוק היא תשלם לו את הכסף הזה שהוא כביכול מוותר עליו?

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

בעלי הקבוצות, הנהלת ה-NBA, והשחקנים. הם לא עד כדי כך טיפשים.
שחקן שפורש, המשכורת שלו עדיין נספרת מתחת לתקרת השכר.
הסיבה היחידה שקבוצה יכולה לקבל "שחרור" (חלקי) זה במקרה שהשחקן פרש בעקבות פציעה. במקרה כזה רופא מטעם הליגה צריך לאשר שהפציעה היא מהסוג שמשבית את השחקן לכל העונה הקרובה.

שמעון טבדי
5 years ago

יפה זאת התשובה שחיפשתי.

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

אין קיצורי דרך שכאלו בשביל להיפטר מחוזים גרועים.
חוזה גרוע זה עצם בגרון שנפטרים ממנה רק על ידי טרייד בו מאבדים נכסים (ע"ע הטרייד ששלח את מוזגוב לברוקלין),
או על ידי סבלנות.

מלובני
מלובני
5 years ago

סבלנות או ברוקלין , זה האופציות להיפטר לחוזה גרוע.

שמעון טבדי
5 years ago
Reply to  מלובני

או הניקס

מלובני
מלובני
5 years ago

הניקס יותר טובים בליצור את החוזה הגרוע מאשר לקבל אחד

מלובני
מלובני
5 years ago

זה התקופה שאני הכי פחות אוהב בNBA , אין לי מספיק סבלנות בחיים.

הייתי מת שיהיה חלון של 48 שעות שמותר לעשות טרידיים בלבד( משהו כמו סוף חלון העברות בפוטבול מנגר עם מישהו מכיר) ובום 48 שעות מטורפות של טריידים וזהו , לא אוהב לחכות 🙂

לאדע מי ימצא את עצמו איפה אבל לפי הדיבורים של אוהדי לייקרס החמיישיה שלהם נראת ממש מרשימה
לברון -מייקל גורדן- פול גורג – קוואי -שאקיל , מפחיד.

מלובני
מלובני
5 years ago

וקראתי באיזה ציוץ בטוויטר שבמידה ודיוויט הווארד יצא מהחוזה הוא יחתום על מינימום בגולדן ( כמה הופעות אולסטאר יש בחמישייה של קליי קארי דוראנט גרין והאוורד?)

מישהו נוסף ראה/שמע/קרא על הדבר הזה?

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
5 years ago
Reply to  מלובני

גם אני שמעתי על זה, אבל לך תדע איזו שמועה נכונה ואיזו מופרכת בבליל הזה שרץ עכשיו בכל האתרים עם כל הכתבים שעובדים על סטרואידים.
לי דווקא יש סבלנות של צב, צריך להרוג כמה חודשים טובים עד שהליגה מתחילה אז לא בוער כלום

צ'ומפי
צ'ומפי
5 years ago

בגלל שכל הפארסה עם קאווי כזאת הזויה אני מציע את תיאוריית הקונספירציה הבאה:

הכל זה תרמית ארוכה של קווי ופופ. הם יודעים שהם לא יכולים לנצח את ג"ס והם טובים מדי בשביל להתחזק בדראפט, אז הם מזייפים סערה (שורפים שנתיים) קאווי עובר לפילי/לייקרס/בוסטון בתמורה לגרעין צעיר ואז…. אחרי שנה שהוא "לא מתאקלם" הוא מאחה את הקרעים עם פופ וחוזר לספרס רק שעכשיו יש להם את כל הפירות מהטרייד.

הזוי ופיקטיבי אבל מחשבה משעשעת. הייתי מת לראות את הפנים של לברון כשקוואי בורח לו מה"סופר-טים".

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
5 years ago
Reply to  צ'ומפי

נשמע כמו רעיון מצוין!

אסי
אסי
5 years ago

למה בעצם שלברון לא יישאר בקליבלנד – וכריס פול/ פול ג'ורג'/לנארד/קאזינס – חלק מהם יחברו אליו לשם?

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago
Reply to  אסי

כי הקאבס מעל תקרת השכר והם לא יבואו על שכר מינימום.

אסי
אסי
5 years ago

אין מצב שלברון מוותר קצת, כריס פול מוותר הרבה, ונפטרים איכשהו מעוד כמה חוזים שמכבידים? אין שום תסריט כזה. לברון, פול ולאב – עם עוד רודפי טבעות שיבואו במינימום

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago
Reply to  אסי

גם אם לברון יוצא מהחוזה שלו וחותם על מינימום הם עדיין מעל התקרה מה שיצריך שגם שני האחרים יוותרו (אחד יוכל לקבל 5 מיליון אבל זה כמו לוותר על הכל מבחינת המראית עין). אין איכשהוא סתם להיפטר מחוזים מכבידים. מישהו צריך לקחת אותם ואני לא רואה קבוצה עם מקום בתקרה שתעשה את זה עבורם.
בקיצור – התשובה היא לא.

אסי
אסי
5 years ago

תשובה יפה. תודה!

עידן
עידן
5 years ago

לפי סטיבן אסמית לברון הציע לדוראנט שכאמור שחקןחופשילהצטרף אליו ללייקרס

https://www.youtube.com/watch?v=4xaFmMc5CsM

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago
Reply to  עידן

בקיצור, לברון עושה נפשות ללייקרס ולא בוחל בדבר… אני מתחיל להעלב שדווקא אלי הוא לא התקשר…

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

סטיבן איי סמית'…..

שמעון
שמעון
5 years ago
Reply to  עידן

דוראנט לעולם לא ישחק אם לברון. אם הוא בקושי שרד את ראס אז הוא ישרוד את התאגיד? חחח התאגיד שואב את כל התהילה לעצמו. דוראנט ישאר עד סוף הקריירה בגולדן ובמקרה הגרוע יחזור לאוק. הוא לא יהיה במועדון אחר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago

תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.

לא יודע מה יהיה ומה לא. נחיה ונראה.

כן יודע מה אני רוצה וחושב שנכון:

א. להשאיר את קוואי – למרות הכל, אם זה אפשרי, צריך להשאיר אותו. כמו שהוא לא צריך לקחת את פופ ופארקר ללב, ככה הספרס לא צריכים לקחת את ההתנהגות התמוהה שלו ללב.

ב. אם אין אפשרות להשאיר אותו, ולפי הדיווחים בוסטון לא בתמונה, וגם קבוצות אחרות לא, ונגזר עלינו לסחור עם הלייקרס, אז אני רוצה מה שיותר ולפי הסדר הזה:
1. קוזמה
2. אינגרם
3. רנדל
4. בחירה עתידית, לא של הלייקרס אלא של מישהו אחר
5. הארט
6. מישהו מהבחירות הנמוכות שעידן מנתח.
956. לונזו (שיטרידו אותו עבור בחירה ויעבירו את הבחירה אלינו)

בהצלחה לכולנו.

דקסטר
דקסטר
5 years ago

העיקר כולם התלהבו מלונזו
כשאני הצעתי להטריד אותו כבר עונה שעברה אמרו שהוא כשרון גדול היום אף אחד לא מוכן לגעת בו עם לייזר..

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago
Reply to  דקסטר

צדקת. לדעתי בכלל לא היו צריכים לבחור אותו. בטח לא מקום שני. אולי 25.

שמעון
שמעון
5 years ago

היה ברור לכולם שלונזו פלופ. רק מגיק איכשהו אכל את הלוקשים של לאבר חח

דדי
דדי
5 years ago
Reply to  דקסטר

כנראה הרצף הכי מטומטם של 3 תגובות רצופות בהופס. אבר.

מותר להיות רפים, אבל באיזה שהוא שלב אתה לפחות אמור להבין שאתה כזה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago
Reply to  דדי

דדי, לצערי בשנים האחרונות צברתי ניסיון רב בגארדים חכמים, מגינים טובים וחסרי קליעה. זו חבילה שקשה מאד לצאת ממנה עם מאזן כולל חיובי. על סופרסטאר כזה בכלל קשה לחשוב. האחרון, לדעתי, היה צעיר בשם רונדו, זה היה לפני עשור והליגה השתנתה מאז לחלוטין.

אם יש לך טיעונים של ממש שמסבירים למה לונזו עדיף על דניס סמית או דונובן מיטשל שנבחרו אחריו אשמח לשמוע.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago

ווג'מדווח שהספרס מדברים גם אם קבוצות אחרות כולל הסלטיקס. יאללה אברי, שתי ציפורים במכה אחת – גם קוואי ואליפות ירוקה וגם לתקוע ללייקרס. אין יותר טוב מזה לבוסטון.

יניב
יניב
5 years ago

האמת הפנטזיה היא שהספר. מעבירים אותו לבוסטון שאיינג מוותר על נכסים יפים כשהוא בטוח שקוואי יאריך חוזה ואז אחרי שנה קוואי בורח לליקרס🤪

מלפלפון בתחת
מלפלפון בתחת
5 years ago

בשבוע מונדיאל יש יותר ענין משנתיים NBA כולל עונת המלפלפונים בתחת

כדור הרעם
כדור הרעם
5 years ago

תגידו מישהו קרא את הקשקוש הזה?
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5298732,00.html
אמן ודוראנט יעזוב את הלוחמים. אבל למה במהלך כזה דוחה?!

פאקו
Admin
5 years ago

YNET שמצטטים את סטיבן איי סמית.
How low can one get

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago
Reply to  פאקו

סמית מדווח שדוראנט בדרך ללייקרס?
מתי שמענו את זה בפעם האחרונה?

(ב-2015 סמית יצא עם "דיווח" שדוראנט בדרכו ללייקרס. דיווח שהוביל למריבה תקשורתית שבמהלכה סמית פנה לדוראנט מול המצלמות:
You don’t want to make an enemy out of me)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

אם יש אמת בדיווח, השיקוץ הוא ה-GOAT של הפחדנים הנכלוליים וניצב מזהיר על פסגת הר חירייה כמנצח בתחרות העלובים של כל הזמנים.

האפס מתכנן לברוח ללייקרס כבר שנה לפחות, טוען לאורך כל הזמן שהוא לא החליט עדיין, ומאחורי הקלעים בוחש בשוקו כדי להגיע כמנצח (לדעתו) עם עוד כוכב או שניים לצידו.
לדעתי היה מספיק לו לברוח אל קבוצת הצעירים המבטיחים שיש שם, זה די והותר "עזרה".
אבל הוא רוצה רק "כוכבים מוכחים" (ג'ורג' מוכח עאלק) ומנסה ללחוץ את הקבוצה שיביאו עבורו כאלה ומשחק אותה קשה להשגה.
בלוף המאה, לבכיין אין מקום אחר לברוח לאחר שהטביע את ספינתו האחרונה, הוא רוצה הוליווד ומג'יק ופילי לא באמת הייתה אפשרות אמיתית אף-פעם.

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

אתה ברצינות מזכה את איי סמית בקרדיט של "אם יש אמת בדיווח"???

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

כן. הוא לא ליצן גמור כמו שאוהבים לעשות ממנו

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

לא ליצן גמור?
אפילו טראמפ מסמיק לאור חלק מהשטויות שהוא אמר לאורך השנים.

What I’ve tried to implore the female members of my family to do, is let’s make sure we don’t do anything to provoke wrong actions
(על אלימות במשפחה)

You’re never going to have the last word over us. And you damn sure ain’t going to have the last word over me. I’m not going to start problems, but I can damn sure finish them
(תגובה למאמר של MCW בפלייר טריביון)

והרשימה עוד ארוכה.

לברון פנה לדוראנט, והיחיד שיודע על זה זה איי סמית?
איך?
בזכות הקשר הלבבי שלו עם דוראנט (אז הגיעו "היחסים" שלהם לרמה של איומים)?
או בזכות הקשר הלבבי שלו עם לברון (עליו כתב בפלייאוף האחרון שהוא יפסיד בכוונה לסלטיקס בשביל להימנע מלפגוש שוב את גולדן סטייט)?

אם נבחר לצטט את חז"ל, אז הציטוט ש-YNET הביאו הוא "פייק ניוז".

האמת?
לא ליצן גמור.
איש תקשורת ציני.
איש שמרוויח את מחיתו מליצוק צהוב לענפי הספורט השונים.
מי שלא בוחל בשימוש בכלי התקשורת (לשעבר) בו הוא עובד על מנת לקדם את עצמו על חשבון מונחים עתיקים ומיושנים כמו "אמינות", "יושר עיתונאי", ו-"מקצועיות".

דקסטר
דקסטר
5 years ago

גם אותי הוא עצבן פה. ותכלס הוא פוגע יותר מאשר עוזר.
כי אם הלייקרס צריכה למכור נכסים כדי להביא סטאר אחר לשכנע אותו לשחק שם מה עשינו פה..

האמת די הוציא את המיץ.
אני אשמח אם יבוא אבל ממש לא אצטער אם לא

עב"ם
עב"ם
5 years ago

לפי פרסום אחרון "סן אנטוניו מתעניינת בנכסים של בוסטון" בשיחות טרייד על קוואי.
לדעתי טרייד על קוואי יהיה טעות גדולה עבור בוסטון.

דדי
דדי
5 years ago
Reply to  עב"ם

מעניין למי יש אינטרס לפרסם כזה דבר.

אבל אם זה פורסם אז למה להפעיל את הראש כשאפשר לבלוע כל פרסום שמנסים להאכיל אתכם…

טיימינג מרתק.

דקסטר
דקסטר
5 years ago

אני באמת חושב שלברון ו pg13 מספיקים.
הם צמד מושלם ביחד. ההיררכיה תהיה ברורה.
וזה מבלי לוותר על אף שחקן.
באמת שהכול תלוי ב PG.
במצב כזה הלייקרס ישלמו מחיר נמוך יותר כדי להביא את קוואי.

לא רק הלייקרס בלחץ גם הספרס. ואם הם לא אז הם לא מחשבים את הסיכון בצורה נכונה. ברגע מסוים כל יום שיעבור המחיר עליו יילך ויירד. ואסור להם להגיע לחלון ההעברות בינואר איתו.

עידן
עידן
5 years ago

סטיבן איי קשקשן לא קטן אבל אני מאמין לו במקרה הזה וזה בהחלט לגיטימי מבחינת לברון.המצב עם קוואי מסובך ועם פול גורג לבד הוא לא עובר את יוסטון בחצי גמר המערב.קווין דוראנט שחקן חופשי וזכותו לבדוק את האופציה.גם מעבר של דוראנט לא מרוקן את הסגל של הלייקרס כמו במצב של קוואי ואפילו פול גורג שעכשיו מדברים על זה שאם הוא יחתום בלייקרס זה רק דרך סיין אנד טרייד כדי שלא יפסיד 40 מיליון דולר.דוראנט כמובן יסרב(הבדיחה שרצה היא שדוראנט יצורף ללייקרס רק אם ינצחו אותו בגמר המערב) וזהו.הסיפור לדעתי נכון אבל זה לא בחג דיל כמו שespn עושים ממנו.סך הכל בדיקת אופציות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago
Reply to  עידן

בוי ג'ורג' שחקן חופשי. כבר לא יעשה סיין אנד טרייד.
זאת כנראה הייתה ההתלבטות שלו שגררה את העניין, "כסף או נבחרת", ומלך העלובים כנראה בסוף לחץ אותו מספיק לוותר על הכסף וללכת עם הנבחרת.

עידן
עידן
5 years ago

כל ענייני השכר זה התחום של גיא וגילרי אבל לפי הבנתי אם היה עושה opt in היה מפסיד כסף כי החוזה הבא שלו אמור להיות גבוה וכמו כריס פול שנה שעברה חתם עם הקליפרס כשהיה שחקן חופשי וישר הועבר ליוסטון תמורת בברלי הראל דקרלו וויליאמס ועוד וכך כריס פול לא הפסיד כסף

עידן
עידן
5 years ago
Reply to  עידן

רק דרך חתימה באוקלהומה הוא יקבל את המקסימום של הכסף בין אם ישאר שם או בין אם יהיה סיין אנד טרייד ללייקרס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago
Reply to  עידן

האמת אני לא מבין בזה כלום

דדי
דדי
5 years ago
Reply to  עידן

כריס פול עשה בדיוק את ההיפך – לא מימש את אופציית היציאה מהחוזה בתמורה לסיכום מראש על טרייד לקליפרס ובגלל זה עכשיו, שנה אחר כך, הוא שחקן חופשי.

יניב
יניב
5 years ago

בוי ג׳ורג׳ עדיין חי?

Dani din
Dani din
5 years ago
Reply to  עידן

עכשיו סטיבן איי אומר שדוראנט לא מוכן לשחק עם השיקוץ. המטרה שלו זה לזכות ביותר טבעות. דוראנט גם חושב שהתקשורת נותנת יותר מדי קרדיט לשיקוץ.
אשך – תשלח לו טופס הרשמה ל ללל

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
5 years ago
Reply to  Dani din

כבר נשלח,עם הזמנה לכפר,הכל כלול

Benjo
Benjo
5 years ago

יא אללה איזה מעורב . תודה דוק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago

זאק לואו עם מאמר אינסופי על הפרהסיזן.
אין הרבה חדש סביב השמות הגדולים, אבל יש כמה פנינים סביב שחקני ביניים ומגמות כלליות.
הוא גם מעלה, לראשונה למיטב ידיעתי, את האפשרות של הטרדת ראסל במקרה שפול ג'ורג' לא נשאר באוקלהומה.

http://www.espn.com/nba/story/_/id/23938913/zach-lowe-nba-free-agency-preview-lebron-james-paul-george-kawhi-leonard

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
5 years ago
סגירת תפריט
213
0
Would love your thoughts, please comment.x